sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Don't talk about moonshine

Se perjantainen aamupilates oli hienoa! Ja varsinkin sen jälkeinen erittäin luova tunnin kestänyt venyttelytuokioni GNR'n tahtiin. Töissä olikin sitten hirveen mielekästä! Tai, olisin mä paljon mielummin ollu jossain muualla kun siellä häiritsemässä ihmisten perjantaipäivää, mutta jotenkin siellä istuminen oli taas siedettävää. Töiden jälkeen seikkailin bussilla Nokialle ja voi että mulla on paras mummu ikinä! Kateltiin koko ilta lentoja ja junia ja busseja ja suunniteltiin mulle pientä roadtrippiä. 

Eilisen voisi tiivistää sanaan laiska. Käväsin mä kyllä parilla kirpparilla ja illalla sitten ylilaiskalla lenkillä, mutta mulla oli todella laiska olo ja siivousyrityskin jäi yritykseks. 


Nyt sitten viimestä lomapäivää jee tv ja ruokaa. Ja kisuja! Kisuista pienempi ja tyhmempi on asettunu makaamaan lattialle ja tuijottaa mua, vanhempi ja viisaampi taasen makaa nojatuolissaan ja tuijottaa mua hyvin äkäsesti. Kuumottaa. Mutta nyt alan keskittymään noihin Simpsoneihin kun ei niitä tässä oo tullu tarpeeks vielä kateltuakaan. Ehkä myöhemmin siirryn rakkaan brittikomedian pariin. TSÄDÄDÄDÄ.

nw. Theee Simpsoooons

Ei kommentteja: