sunnuntai 13. tammikuuta 2013

And the tears he cried will rain on walls



HA, in your face laiska minä. Nyt on sitten tuo pieni ihana uusi rakkaani nopeasti testattu, ja sitten se lähtikin vieraisiin. Mutta maanantaina mulla on hyppytunti, joka tarkoittaa aikaa, ja sitten mä kerkeän tutustua uuteen fisuuni paremmin!

Tänään mun suunnitelmat muuttukin rajusti, käytin 117 euroa tuhotakseni vähän lisää ilmakehää, ja luultavasti kadun kyseistä tekoa, mutta se on sen ajan murhe. Mitään en oikeen tehnyt, kiersin kirpputorin ja löysin täydellisen nahkatakin, jonka toivon sieltä vielä huomenna löytäväni, sillä tänään en jaksanut raahautua pankkiautomaatille. Aurajuusto on parasta, ja yksin kotona LoTR-giffeille naureskelu. Vilasin tossa nopeeta kaks ensimmäistä osaa kyseisestä triologiasta, kohta alottelen viimesen.

Mitään pinosta tee tämä en ole saanut tehtyä, ei inspiroi. Siivosin kyllä hieman, mutta sekin osottautui turhaksi kun ei tänne tänään ilmestynytkään kukaan vierailemaan, joten lopetin ennen kun kunnolla kerkesin alottaa.  Ryhdistäydyn myöhemmin, nyt mä keskityn nauttimaan musiikista, Sisters of Mercy, kyllä kiitos.

Mun mielestä on aina kiva, kun joku, jonka kanssa ei ole puhunut pitkään aikaan, aloittaa keskustelun. Vaikka silloin aina myös tajuaa kuinka nopeasti aika menee ja kaikki muuttuu. Toivon, etten ikinä unohda sitä hysteriaa ja naurua ja adrenaliinivirtaa, joka aikoinaan vallitsi keskuudessamme! Oi.


np. Sisters of Mercy - Black Planet

Ei kommentteja: