tiistai 18. joulukuuta 2012

Right or wrong, we grow strong

Tulin vain kertomaan, että sain tänään töissä kaks kauppaa ja se on mun ennätys jee! Muutenkin oli töissä jotekin hirveen mukavaa, vaikka kukaan ei vastannu puhelimeen ja meni 300 puhelun raja ekaa kertaa rikki. Sain luettua läksytkin siinä samaan syssyyn kun istuin töissä! Nyt tässä oon stressaillu vaatteita perjantaile ja muutenkin pakkaillut tähän varmaan sunnuntaina päättyvään reissuun! Suuntana siis huomenna Vantaa, torstaina Helsinki ja perjantaina Tampere, ja oi kyllä, maailmanloppu saa tulla. 

Olen valmistautunut kohtaamaan perjantaina suuren räjähdyksen erään huikeanmuikean biisin soidessa Pakkahuoneen tiiliseinien sisällä! Siitä tulee hienoa; rakkaita ihmisiä vieressä ja lavalla, paras musiikki kaikuu ja edessä toivottavasti on tuo rakas kodikas paineaita. 

Tänään koin yllätyksen; porukat oli erittäin osallistumishaluisia mun pakkaukseen! Mulla on nyt niiden ansiosta mukana takki kokoa XXXXXXXXL ja tyylikkyyspisteet menee siellä yli 296392! Mutta kylmä ei tuu! Nyt mä koittelen nukkua, huomenna koittaa traagiset hetket kun taistelen muuttokuormani kanssa itseäni sinne ja tänne ja tonne!



np. HIM - Solitary man
Ps. On ollut enemmän ikävä kun pitkään aikaan, hei pieni, tule takaisin.

Ei kommentteja: