keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Now Xmas is forever

Pakollinen joulu on voiton puolella, huomenna pääsen pakoon Nokialle! Ihan suoraan sanottuna tää perhejoulupelleily tuli niin ulos korvista jo ennen alkamistaan. Ruokaa on, ja kahvia ja kisuja, ja tosi teennäinen ilmapiiri. Mutta jee en saanut turhia lahjoja kuten kaardemummaa, vaan ihan fiksua settiä kerrankin! Vaikka tänäkään vuonna en saanut haluamaani. Mutta nää mun YOLO-lahjat ois ny sit tässä jee;


Huom! Tämä yllätti! Sillä ostin sen itse.


Jee parit sukat.


Salkkareita, Frendejä ja YOUNG ONES! En kestä.


Ja mummu tietää mistä mun hiukset tykkää.
Mutta paras yololahja ikinä, on tämä pieni käärö joka on nyt kaheksan päivän ikäinen tuitui sinä pieni ihana serkkuseni jee;
Tänään olen ollut muka ahkera; maannut lattialla, kattonut neljä tuntia Salkkareita, leikellyt kaksi paitaa ja kironnut näitä joulun pyhiä kun ei pääse salille. Tää joulu on ollut ihmeellisen kivuton. Ja tylsä, koska en viime yönä kokenut samanlaista luovuuden purkausta kun yleensä. Tämä oli ikävää, sillä sitä odottelin pitemmän aikaa. Mutta ehkä tämä epäluovuus korvaa itsensä jossain kohtaa. Toivon näin, sillä ainiin joo, yksi yoloiluasia on se että sain sponssausta mun fisu-objektiivin ostoyritykseen! Eli nyt sitten saan sen ihan oikeasti, vaikka vois sitä jonkun muunkin linssin ostaa.. Mutta mä tästä leikkelen vielä yhden paidan joten heipähei.


np. Hanoi Rocks - Dead by Xmas

Ei kommentteja: