maanantai 2. syyskuuta 2013

Dance dance move your ass

Gekko haastoi mut ehkä ikuisuus sitten.
Nyt otan haasteen vastaan.
Sain siis 11 kysymystä, ja käskyn kertoa 11 faktaa itsestäni.
Kera kuvien joilla ei ole mitään järkevää funktiota.

1. Mikä on lempijuomasi?
Oikeessa suhteessa vettä + sitruunamehua + jääpaloja
AH NAM.

2. Milloin viimeksi itkit?
Varmaan perjantaina.

3. Oletko koskaan hypännyt benji-hyppyä?
En, mutta todellakin haluaisin.

4. Lempielokuvasi?
Kamala kysymys. Pitkä kuuma kesä, Phantom of the Opera, 10 things I hate about you, LoTRit, V for Vendetta..


5. Oletko käynyt tänä kesänä festareilla?
KYLLÄ, onneksi ja onneksi myös aika paljon. Toki aina enemmänkin olis kelvannu!

6. Onko Facebook paras?
No ei todellakaan! Itse uskon Twitterin suureen voimaan.

7. Lempiartistisi?
Aika vaikee, mikä on artisti öö tota.

8. Tykkäätkö käydä huvipuistoissa?
En oo kyllä pitkään aikaan käyny, tai nyt vappuna käytiin Särkänniemessä kattomassa Hevisaurusta, mutta kunnolla oon ollu huvipuistossa pari vuotta sitten. En osaa sanoa, on se kai ihan kivaa.

9. Seuraatko vlogeja?
En.

10. Haluaisitko osata lentää?
Todellakin!

11. Väsyttääkö?
Snadisti uuvuttaa.


11 faktaa itsestäni
1. Juon kahvini mustana, muilla tavoin se on täysin pilalla.

2. Tuossa viereisessä huoneessa kuorsaa tällähetkellä kolme ihanaa tyttöä espanjasta, ja mä olen siitä ihan tosi onnellinen.

3. Kävin eilen kirpparilla. Löysin mustan taulun jossa on länttejä. Sen nimi on Meksikon yö. Nahkatakin. Pari levyä. Materiaonnellisuuden määrä on suuri.

4. Ja muutenkin, tuon viime viikon kestäneen synkkyyden jälkeen oon taas oppinut hetkellisesti yrittämään olla ilonen asioista mitä mulla on.

5. ..Sen takia mua pelottaa, minä päivänä taas pilvet peittää auringon, maailma romahtaa niskaan ja tekee vaan mieli lyödä pää seinästä läpi.

6. Mulla on taipumus vahvaan pessimistisyyteen, jonka kaikki on jo varmaan huomanneet. Mutta hei, maailma on tehnyt musta tämmösen.


7. Haluaisin osata puhua ruotsia. Ja englantia ja espanjaa paremmin. Haluisin myös oppia saksaa. Ja venäjää.

8. Oon niitä ihmisiä, jotka ei osaa valita hammasharjaansa itse. Eli hyvinkin normaalia on se, että seison kaupassa hammasharjahyllyn edessä puoli tuntia miettien minkä otan, ja päädyn siihen samaan kun aina ennenkin. Mutta sen takia mutsi ostaa mun hammasharjat.

9. Elin juuri noin kolme viikkoa ilman verkkosukkiksia. Se oli sanalla sanoen aivan kamalaa. Nyt mulla on uudet täysin ehjät verkkosukkikset ja se tuntuu tosi hyvältä.

10. Sanon aina, että mun täytyy muuttaa elämääni jotenkin. Tarkoittaen lähinnä sitä, että pitäis lopettaa kaikkien mahdollisten luottamustoimien ja vapaaehtoisjuttujen haaliminen, mutta en yksinkertasesti osaa. Mutta sitten mä kuitenkin aina valitan, kuinka paljon hajottaa.

11. Mä en tykkää nukkua mun sängyssä. Sen takia nukun useemmin mun matolla. Jos mulla on joku yökylässä, niin nukutaan sängyssä, mutta yksin siinä ei oo kiva nukkua. Josta aasinsiltana vielä mainitsen, että mulla on tällähetkellä vahvasti pinkkiin päin sävyttyvät sivusiilit, joten mua vähän pelottaa mennä nukkumaan valkoselle matolle.
 

np. Anal Thunder - Dance motherfucker dance

Ei kommentteja: