torstai 7. maaliskuuta 2013

We are all in a mood for a melody

..and you got us feeling alright

Halusin vaan tulla ilmoittamaan että kirosin koko päivän koulussa, miten mulla on aivan liikaa tekemistä enkä jaksa hyi yäk, mutta tunnin intervallijuoksujen jälkeen olin niin liekeissä et en voinu pitkittää siivouksen alotusta enää hetkeekään vaan siivosin aikalailla koko huoneistoni aika yllättävän hyvin. Kerkesin vielä tapailla hieman kauniita säveliä pianolla kun porukat hiihteli omilla teillään. Pyörähdin tänään Kaislanki luona koska se ilmotti yks päivä ostaneensa mulle lahjan ja lahjat on kivoja joten! Mutta se varmaan luulee että oon vielä kymmenen, koska mun lahjani oli tällänen jee-ihan-huippu-koru Seppälän lastenosastolta; 


Kuvailisin tätä päivää semi onnistuneeks, ja huomenna saan tuskakaverin Kuopiosta! Voisin ehkä joku päivä vaikka kuvata, ja ostaa sen salikortin koska laiskalaiskalaiska. Mutta viikonlopun pyhitän Miralle, Frendeille ja tuskailulle. Aamen.

np. Alice Cooper - Cleansed by fire

Ei kommentteja: