perjantai 15. maaliskuuta 2013

Sooner or later you're gonna come loose

Kahdentoista tunnin päästä mä uskon seilaavani onneni kukkuloilla. On niin paljon aikaa viimekerrasta, odotan kuulevani tarinoita ympäri Eurooppaa. Kuinka on ollut ikävä, kuinka mikään ei ole parempaa. Haluan jo kuulla rakkauteni kajahtavan ilmoille, ja täyttävän koko mun tajunnan ja enemmän. En uskalla edes kuvitella sitä hienoutta. Voin vain kuvitella kaikkien niiden jälleennäkemisten lämpöä, naurua, ihmeellisiä, unohtumattomia hetkiä. Onnea.

Tämä ilta on heilahdellut päänhajoamisesta lähes innostuksesta kiljumiseen. Kun palaan näiden seinien sisälle, edessä on suursiivous, sillä taisin kohdata joka tytön tunteman vaatekriisin. Vaatteita all around ja monessa kerroksessa. Mutta huomenna pääsen liikkumaan, ja pääsen nauttimaan. Aika on kulunut toisaalta tuskallisen hitaasti, toisaalta tuntuu kuin vasta äsken vietettiin edellisen kerran vuorokausi pakkasessa. Laukku kilisee lupaavasti.

Mä olen kaivannut tätä niin paljon. Ei enää ikinä tällästä taukoa, kiitos. Rakastan jokikistä asiaa tässä.
Mä odotan innolla, mä en vois kuvitella nyt mitään parempaa. Ihana nähdä, pitkästä aikaa!

Toivottavasti tunne on molemminpuolinen.


np. Sonic Syndicate - Turn it up

1 kommentti:

TIINA kirjoitti...

What can I say? <3 x666 Tän vois retwiittaa. Sä oot ihana, pieni salaattirasia.