sunnuntai 9. syyskuuta 2012

I think I found a flower in a field of weeds

Pelipäivä. Hieman kohmeiset aamuhetket, en muista vastanneeni puhelimeen, mutta heräsin siihen et puhuin puhelimessa. Töppönen oli päivällä moikkaamassa ennen kun lähin peliin, voi kivaa kun se on nyt normaaliakin sosiaalisempi. Lamminpäässä sato ja paisto vuorotellen, maalin eessä oli mutalammikko, onneks en ite pelannu koska valkoset sortsit ei ois ollu valkoset hirveen kauaa. Peli oli aikasta tapahtumarikas ja pelaajilla vähän keitti, onneks ykköskoutsi aka minä on paras. Oli kyl ihan sairaan kylmä, ja joo mä tässä vaan asettta kipeenpänä taas. Käytin zoomia ulkona vaikka olinkin jäätymiskuoleman partaalla.


 Olin myös reipas ja aikaansaava, kävin läpi kaiken mun lipastoon tungetun tavaran ja nyt se on ihan ylisiisti ja paljon roskaa, siis oikeesti roskaa, lähti poies. Vähän myös oon innoissani koska mun huone on nyt taas käyttökelponen, uus sänky paikallaan ja vielä toistaseks hyvin siistissä kunnossa koko huone! On täs vielä laittamista, tauluja yms peili pitäis hankkia, mut täällä voi asua jee. Pitää opettaa kissat nukkumaan tässä sängyssä, tää on ihan paras.


Sattuu selkään niin paljon, tarviin jonkun überhyvän selkähieronnan nyt kiitos. Se ehkä katkee.
Ja löysin mun jonkun tosi vanhan mp3'n! Ihan parasta tämä.

np. Billy Talent - Surrender

1 kommentti:

Carita kirjoitti...

toipaitamullehetinyt ja mullon jo ikävä vanhaa sänkyy se oli kaveri kaikesta huolimatta:C