lauantai 15. helmikuuta 2014

Would you dance with me in my world of fantasy?

En tiedä tällä hetkellä mitään hienompaa kun eilinen.
Ihanat ihmiset, täydellinen mekko ja mieletön fiilis.
Parempaa paria en olisi voinut toivoa, enkä loistavampaa taustatiimiä.
Mekkoteknisten ongelmien ratkettua kaikki oli täydellistä.

Luulen lausuneeni kauniita sanoja kaikkien kuullen.
Luulen sen menneen hyvin, vaikkakin sen jälkeinen olo oli hirveä.
Se onneksi katosi, kun kävelimme ympyrää seitsemän minuuttia.

En osaa sanoa mitään.

  


Oh come on little stranger
There's only one last dance
Soon the music's over
Let's give it one more chance

Molemmat tietävät ja kaiken näkevät, mutta kumpikaan ei uskalla tehdä mitään.
Enkä uskalla nytkään, vaikka en tiedä mitä pelkään.
Nuoret ja kiireiset vuodet.
Ne tahtoo tietää.

Viimeiset valssit vielä ystävistä parhaimman kanssa.


Loppuilta reivattiin.
Kiitoksia ja muuta lässynläätä ilman Masiinaa.
Mä olen niin onnellinen, että mulla on ystävinäni tälläisiä ihmisiä.

Dance motherfucker dance dance
Start your own disco
Dance motherfucker
Dance dance dance dance

Koko maailma syttyy tuleen ja vieressä on vain upeutta.


Näin seuraavana aamuna en osaa ajatella muuta kun sitä, että se on ohi.
Tunteet velloo edestakaisin, pisteestä a pisteen y kautta pisteeseen v.
Aivoni ovat jaottuneet viiteen eri universumiin, en yksinkertaisesti tiedä, mihin niistä haluaisin jäädä.
Mä en halua olla tanssimatta. Mä haluan pitää hauskaa vielä, mä en ikinä halua joutua eroon teistä.

Aivan helvetin upeaa. Haluaisin vain takaisin.

(Ja uutta musiikkia taas.
Teen paljon asioita joita ei kuuluisi.)

Ei kommentteja: