perjantai 6. joulukuuta 2013

Huomasitko sitä ollenkaan, minä olen sulle paha asia

Olen monet päivät halunnut kirjoittaa, mutta en ole tiennyt mitä haluan kertoa. En halua valittaa, mutta pieniä positiivisia asioita on vaikea pukea sanoiksi. Joten täyttelen tässä sitten haasteen, jonka tällä kertaa nappasin Tiinalta.


Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään. 
Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä seuraaville. 
Kerro, kenet kaikki haastoit.


11 faktaa


1. Sain maanantaina postia joka pysäytti maailman, eikä se ole vieläkään jatkanut pyörimistään. Leikkauspöytä kutsuu, ties milloin, mutta kutsuu kuitenkin.

2. Oon tällä viikolla juossut kokouksesta toiseen ja myöhästynyt lähes kaikista.

3. Tiistaina myöhästyin ekaa kertaa lukioaikanani koulusta. Vihaan muutenkin myöhässä oloa ylitse kaiken, kaikkialla pitää olla ajoissa.

4. En vois kuvitella, millasta mun elämä olis, jos mulla ei ikinä olis ollut kissaa.

5. En ymmärrä logiikkaa, jonka takia mun muutto lykkääntyy jatkuvasti, kun liikun asuntojonossa taaksepäin. Toiveikkaana odottelen..

6. Mun käsitys pumpputermareista muuttui täysin tänä keskiviikkona, kun tajusin niiden näyttävän pingviineiltä.

7. Tykkään siitä, miten mulla on ollu kohtuu hyvät edellytykset viime vuosina matkustella. Maailma on niin suuri, että vain yhdessä lokaatiossa pysyminen on haaskausta. 

8. Mä en tykkää käyttää rahaa. Tulee aina hirvee tuhluri olo, vaikka ostaisi ihan jotain tarpeellista. En sanois kuitenkaan, että oon saita, koska en ole. Vaikkakin ostan vaatteeni lähinnä kirpparilta, ja mietin aika tarkkaan mihin ne rahat sit loppuen lopuksi uppoaa.

9. Harrastan liiankin usein katastrofiajattelua. Jos joku ei löydä keinoa, miten joku voisi mennä pieleen, kannattaa kysyä multa!

10. En tiedä mitään ihanampaa kun selailla keittokirjoja ja reseptivihkoja, leikellä ohjeita markettiketjujen lehtisistä ja säilöä ne kaikki. Heti kun saan aikaseks, eli luultavasti en ikinä, järjestän ne johonkin kansioon!

11. Öhhöhhöö, mulle tulee helposti mustelmia ja mun nilkat naksuu niin maan perkeleesti. Lonkat myös. Ja polvet. Ja olkapäätkin on nyt alottanu.




Mitä näät oikealla puolellasi? Kerro siitä. 
Erittäin vähä-älyisen basistin, joka ei oikeastaan osaa mitään muuta, kun lusmuilla ja heitellä erittäin huonoja vitsejä. Mutta on sillä kaks kivaa kissaa, joista painavampi hengaa tossa kans.

Jos saisit yhden levyn kaupasta ilmaiseksi, minkä valitsisit?
Punk ja Yäk! -kokoelma sen täytyisi olla! Oon halunnu sen ainakin tuhannen vuoden ajan.

Mitä teet huomenna? 
Meen katselemaan, kuinka toverit pelaa futsalia Ylöjärvellä, sit vaan kaahailen ympäriinsä ja pitäis kai tehdä ruokaa.

Mitä ottaisit mukaan Chapadinhaan?
Kissan, ananaspurkkeja ja postilaatikon.

Miksi silakat valloittavat vielä tämän maailman?
Koska ne haluaa postilaatikon unohtaaaaaa.

Miksi aina pitää valittaa?
Koska ois ikävää jos pääsis joskus vahingossa olemaan liian kivaa.

Miksi mikään ei ikinä ole tarpeeksi?
Jos olis, niin mitä sitten tavottelis?

Minkä taidon tahtoisit oppia?
Ymmärrystä, elämää, unelmointia.

Minkä takia on niin suuri paniikki, kun kaupat ovat päivän kiinni?
Koska kaikki ei osaa soveltaa kaapista löytyviä kaks vuotta vanhoja aineksia ruuanlaitossa. Ja kun ihmiset on tottunu jonkun palvelun olemassaoloon niin sitä ilman ei tosiaan voi olla edes päivää.

Oletko koskaan käynyt avantouinnilla?
En.

Missä haluaisit nähdä itsesi kahdeksan vuoden kuluttua?
Juoksemassa viheriöillä pallon perässä, mieluiten Skotlannissa. Ylipäänsä ois nastaa jos sillon vaan tietäisin mitä haluan ja tekisin sitä myös!

Tasapuolisuuden nimissä; Tiina haastoi kaikki, minä en haasta ketään. 

np. Papa Roach - Not listening

Ei kommentteja: