torstai 1. marraskuuta 2012

I'm the root of all that's evil yeah but you can call me cookie

Ei kai mitään ole tapahtunut. Mä olen vaan ollut, käynyt koulussa, aikonut tehdä läksyt ja vaikka mitä, mutta sitten päätynyt makaamaan matolle mun huoneeseen, joka on taas sen näkönen että siellä olis räjähtäny isompiki pommi. Vaikka mä siellä just siivosin. Lämmittää ajatus siitä, että on marraskuu; ja marraskuun lopussa pitäis tulla rahaa. Tuntuu laiskalta, koska kamera vaan makoilee lattialla. Sen akku on ollu tyhjänä viime lauantaista, mutta sen lataaminen on kai yliarvostettua.

Ja kun mä seison siinä eteisen peilin edessä ja kuuntelen ylhäältä kantautuvaa musiikkia, mua alkaa naurattaa. Ja mä nauran. Jos joku näkis tai kuulis mut, se pitäis mua hulluna. Mutta en mä jaksa tänään olla hullu. 

Mulla on liian löysät farkut ja punanen t-paita, hiukset kiinni. En tunne oloani kotosaks, mutta ei voi mitään, kaikki on pyykissä. Mun pitäis lähtee kaupunkiin nyt ostamaan uudet housut, koukkuja korviksiin ja sit Maijan huomaan saksimaan hiuksia. Mutta mä en saa aikaseks. Mun hiusjutut toivottavasti onnistuu.

np. Bloodhound Gang - Fire Water Burn

Ei kommentteja: